Welkom op het forum van de Vereniging Woekerpolis.nl! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Raymondkeiser Offline
#1 Gepost : dinsdag 18 augustus 2015 15:43:58(UTC)
Raymondkeiser

Rang: Newbie

Groep: Registered

Woekerpolis en Hypotheken

Voor een woekerpolis check of hypotheek check kunt uw ook kijken op Advies Nederland Zij hebben mij uitzonderlijk goed geholpen en na het contactformulier te hebben ingevuld werd er al snel gebeld door een van hun adviseurs. Daarna is een adviseur aan huis gekomen en heeft alles vrijblijvend met me door genomen. En moet eerlijk zeggen dat ik er niet slechter van ben geworden. Veel info dat ik nog niet wist en zeker iemand met verstand van zaken.
Gerber Offline
#2 Gepost : woensdag 19 augustus 2015 9:06:51(UTC)
Gerber

Rang: Advanced Member

Groep: Registered

Het internet levert het volgende citaat op:
Raymond de Keiser: Beste lezers, wij als Advies Nederland helpen uw graag verder.

Mooie boel om zo reclame voor een eigen organisatie te maken. Dan kun je het nog beter open en eerlijk doen, vertellen wie je bent en wat je wilt.
Dan kan de moderatie van het forum beslissen of zoiets wel of niet gewenst is.

Wat betreft uw website: daar staat dat Aegon Mixfund een woekerpolis zou zijn. Dat was nieuws voor me! Het is echter ook niet zo. Het is een beleggingsfonds en geen woekerpolis.
Als ik Koersplan aanklik gebeurt er helemaal niets op de site behalve een reactieformulier. Vreemd want Koersplan is een waanzinnig veel verkocht woekerproduct en daar zou je toch de nodige info over moeten geven.

Kortom, er is werk aan de winkel ;)
Gebruikers die dit onderwerp bekijken
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.